STRATEGIE MEER KLANTEN DOOR KLANTEN

Hoe kun je  ervoor zorgen dat klanten jou gaan aanbevelen?

Luister, Leer, Verbeter

 

Luister

Je kunt meer aanbevelingen krijgen door inzicht te hebben in wat klanten waarderen aan jouw manier van werken, maar ook door bewust te zijn van je verbeterpunten.
Bestaande klanten kunnen door hun klantervaringen haarfijn aangeven wat er goed gaat en waar de schoen soms wringt. Ik ben daarom van mening dat diepte-interviews een hele goede manier zijn om er echt achter te komen waar je verbeterpunten liggen. Als de  interviews uitgevoerd worden door een onafhankelijke partij levert dat hele waardevolle informatie op.

Leer

Van de klantervaringen en klantbelevingen kunt u dus veel leren. De ervaring leert ons dat we blind zijn geworden voor ons eigen handelen en dus ook voor onze eigen tekortkomingen. En dat is jammer. Want met kleine verschuivingen in aandacht en klantgerichtheid, kun je grote veranderingen voor je bedrijf realiseren.

 

Verbeter

Meer Klanten Door Klanten adviseert jou over  de klantbeleving en helpt je bij het kiezen en  hanteren van de juiste strategie. Niet een algemene strategie, maar een strategie die bij jou past. Door samen in gesprek te gaan over de bevindingen van het onderzoek kom je tot inzicht en motivatie voor oplossingen die voor jou werken.

 

Nieuwsgierig naar de adviezen die uw klanten voor u hebben neem dan contact met ons op dan zorgen we er samen voor dat onze slogan waar wordt: Meer Klanten Door Klanten

Niek Schenning  
Meer Klanten Door Klanten
06 53 17 78 45
Pastoor van Dunstraat 9
5051 TL Goirle